Labels

Wednesday 23 March 2011

My office life....

malas mau crita bnyk,,, so this is my office's look tyme sya praktikal ne,, huhuhu ,tempat yg best kerana aku ada bnyk tmpt lepak dalam office ne,, hehe
ne pantry kami, pagi2 tapau makan sini la,, 
ramai2 ngan staf, best :)..

nie tmpt duduk akue... walaupun bukan sebenarnya,,, tp stff tu bg aku duduk sini,, haha,, terbaeeek tu staff,,, n smua fail atas lantai, tepi dinding, atas meja tu eku punya kerja la,,, hahaha pa pun best gak.. haha




ne tmpt kalo aku tension la,, aku akan lepak sini dgr lagu menari menyanyi,, suma aku bole bwat,, tp tyme x da tetamu la,, hahaha,, nama tempat ne pigeon hall hahaha

ni office punya operator,,, nama dia efy. ngan dia la aku slalu lepak,, jgn men2 ada anak uda ne, hahahha kadang2 kalo dia x da akan ada org ganti dia jd operator antaranya aku la.. tu pun kalo aku x da kerja tyme tu hahaha
hahaha... memang mengada-ngadakan.... baru praktikal uda over,, hahahaha,, tp slain aku ada gak org yang ganti dia,,, 

nie la orang nya..... dia pun praktikal gak budak poli, hehe dulu kami 1 kelas tyme carry akaun sem 3 x kenal pun,, tp dkt ofice,,ngan dia la makan, jalan2, suma la hahaha

tp bila kitrang budak praktikal malas mau jd operator tu,, kakak ne la yg tolong jaga,, hahaha,, nie office punya pembantu am.. kak tini... kalo dia x da,, konferm pantry x bersih.. hehe x bole x da dia ne,, hehehe


ne la mesin fotostat dan mesin faks kesayangan aku,, hahah sbb x lama pun aku kat office ne, tp aku yg paling bnyk guna benda2 tu,, hahahaha,,, smpi thu buka lg kalo ada paper jammed.. klako btol arr.. hahahhaa




.
ne kak masne nama dia,,, likke father like daughter,, hehehe coz bapa dia pun keja sini best kan,,, dia la slalu kwan aku tyme balik nek bas hehhe.. jalan kitorang sehala,,jadi nek bas sekali


                                          
ni pown kawan aku lepak gak.... hehehe,,, dia handle bahagian business developement,, so nak tny pasal pinjman yg ditwarkan ker francais ker, pg jer office cri dia ne nama ahmad dian,, konfem bole tolong punya,, hahaha...
kat office nie jangan igt aku x da kwan nak gado2.. hahahah salah la korang kalo ingt x da,,, ada sorang kakak ne best owh bwak maen gadoh2,,, setiap kali jumpa mesti gadoh,, haha tyme makan pown gadoh gak,,hahaha 


tu yg pakai baju biru tu dia la tue,, tgok muka dia,,,garang hahahahha(sowiey memain jer) hahahaha pa pun kalo dia x da,,, x  tehibur aku (nanti rindu mau bergadoh) di ofice ne hahahaha....

kesimpulannya.... haha suma kat atas ne staff pfice yg aku rapat la jugak walaupun da pangkat abng n kakak2 aku,, hahaha,, sporting giler,, best siot,,,, hehehehehhe  

k tu jer la,, hahahaha... hope kamu vote(ada kat bawah follow tu) supaya bole perbaiki lagi yer n komen jer,, hahah
>

No comments:

Post a Comment